W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ SALA FITNESS JEST NIECZYNNA DO ODWOŁANIA.

 

 

 

ĆWICZENIA SENIOR

Ćwiczenia skierowane do seniorów, mające na celu: poprawę zakresu ruchu w stawach, mobilizację i rozluźnienie najbardziej spiętych części ciała, podniesienie wytrzymałości siłowej, pracę nad zdrowymi nawykami ruchowymi, praktykę poprawnego oddechu i poznanie jego wpływu na ciało, praktykę właściwego ustawienia ciała podczas wykonywania czynności dnia codziennego, relaks i poprawę nastroju.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia stabilizacyjne, równoważne, rozciągające i wzmacniające dla kobiet i mężczyzn, bez choreografii i narzucającej tempo muzyki. Mają na celu: zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, zmniejszenie przykurczów mięśniowych i uelastycznienie tkanek, wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu, poprawienie wzorców ruchowych i przybliżenie zasad ergonomii pracy, wysiłku oraz czynności dnia codziennego.

 

TBC POWER

Kompleksowy zestaw ćwiczeń z przyborami (step, ciężarki, piłki, sztangi, expandery), obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała – na tych zajęciach wszystko zdarzyć się może – nigdy nie wiesz na czym będziesz ćwiczyć.

PUMP

Zajęcia z wykorzystaniem sztang. Intensywny trening z dużą ilością powtórzeń. Zaletą ćwiczeń ze sztangą jest wzrost wytrzymałości i siły mięśni, utrata tkanki tłuszczowej. Rzeźbimy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia proste, nie wymagają koordynacji ruchowej.

FITMIX

Zajęcia polegające na zestawie ćwiczeń obejmujących wszystkie partie mięśniowe ciała z wykorzystaniem ciężarków, piłek lekarskich, stepów, gum. Trening zakończony jest stretchingiem.

Zumba®Fitness

Zainspirowane rytmami latynoskimi połączenie tańca i fitness. Unikalny balans treningu kondycyjnego i kształtującego sylwetkę. Zumba jest łatwa dla wszystkich. Szybkie efekty zapewnia połączenie kardio z komponentami treningu siłowego i kształtującego sylwetkę. Świetna dla duszy, umysłu i ciała. Zabawa dla każdego.

 

Zumba®Gold

Zumba skierowana dla osób z różnymi dolegliwościami wynikającymi z wielu przyczyn – wieku, stanu zdrowia, otyłości, wstydliwości, braku koordynacji.

TBC Total Body Conditioning)

Praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe z użyciem ciężarków. Trening poprawiający kondycję organizmu oraz napięcie i wytrzymałość mięśni.

 

STRONG NATION™

Mocny trening siłowy i cardio. Ruchy dopasowane do muzyki, elementy sztuk walki, trening z obciążeniem swojego ciała, 3 poziomy trudności do wyboru zawsze podczas całych zajęć.

 

KRĘGOSŁUP – MOBILITY

Zajęcia prozdrowotne mające na celu poprawę  sprawności układu ruchu ze szczególnym uwzględnieniem kręgosłupa. Wykorzystują ruchy w różnych płaszczyznach i kierunkach, wykonywane w indywidualnym tempie z muzyką wyłącznie jako tło lekcji. Główną część zajęć stanowią ćwiczenia mobilizacyjne – uruchamiające obszary ciała, które często długo pozostają w bezruchu i są zaniedbane podczas spędzanego w dużej mierze w pozycjach statycznych dnia.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP – STABILIZACJA z elementami Pilates

Zajęcia zaczynające się od rozruszania wszystkich segmentów ciała. W części głównej skupiają się na ćwiczeniach stabilizacyjnych z elementami równoważnymi przeplatanymi rozluźnianiem i relaksem. Lekcja zwiększa świadomość ciała, pomaga przywrócić równowagę napięć mięśniowych; jej istotnym elementem są również ćwiczenia oddechowe.

 

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające, które mogą stanowić rozgrzewkę, jak i pełen zestaw ćwiczeń. Jest to forma treningu, która umożliwia utrzymanie elastyczności mięśni i stawów oraz poprawę kondycji fizycznej. Trening stretchingowy jest rekomendowany osobom, które skarżą się na dolegliwości bólowe stawów i mięśni.

 

ABS+STRETCHING

Rozciąganie całego ciała, relaks, rollowanie. Pozbywamy się napięć, przykurczy, bólu w różnych częściach ciała wynikających z braku mobilizacji, a dodatkowo robimy ćwiczenia na wzmacnianie mięśni brzucha.

 

BODY BALL

Trening o średniej intensywności zarówno dla początkujących jak i średnio zaawansowanych. Ćwiczenia na piłce ujędrniają uda i brzuch, wzmacniają mięśnie grzbietu. Dzięki treningowi na piłce poprawisz ogólną kondycję organizmu oraz koordynację ruchową.

 

MAMA WRACA DO FORMY

Zajęcia pomagają przywrócić prawidłowe wzorce ruchowe po ciąży oraz odbudować siłę i sprawność w bezpieczny sposób. Dedykowane Mamom od zakończenia połogu do ok. roku po porodzie. Zachęcamy Mamy do uczestnictwa w zajęciach w towarzystwie maluchów.

https://pl-pl.facebook.com/mamycialo/