RODZAJ ZAJĘĆ

TBC (total body conditioning)
Uniwersalne zajęcia wzmacniające o średniej intensywności na wszystkie główne partie mięśniowe. Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem. Efektem jest wzmocnione, ustabilizowane i bardziej sprawne ciało, a także poprawa wydolności i koordynacji ruchowej. W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, step, talerze, gumy. Ćwiczenia wykonywane są do muzyki ale bez skomplikowanej choreografii.
Zajęcia dla wszystkich.


ABT (abdominal, buttocks, thights)
Zajęcia wzmacniające o średniej intensywności, ukierunkowane na dolne partie mięśniowe (brzuch, uda, pośladki). Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem.
Efektem zajęć są silniejsze, elastyczniejsze i delikatnie wyrzeźbione mięśnie.
W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, minibandy.
Zajęcia dla wszystkich.

AKTYWNA MAMA
Zajęcia dedykowane zarówno kobietom w ciąży, jak i mamom po ciąży z maluszkami. Trening składa się z rozgrzewki, ćwiczeń ogólnorozwojowych, wzmacniających i rozciągających. Ćwiczenia dostosowane są do możliwości dwóch grup: kobiet w ciąży oraz mam po porodzie i okresie połogu.
Ćwiczenia przynoszą zbawienny wpływ na ciało i zmiany spowodowane okresem ciąży. Dzięki systematycznym ćwiczeniom kobiety lepiej znoszą dolegliwości związane z ciążą oraz przygotowują ciało do porodu. Szybciej i łatwiej powracają również do dawnej formy po porodzie. Natomiast mamom, które już urodziły trening pomaga zrzucić zbędne kilogramy, ujędrnić ciało, a także odzyskać formę i zbudować lepszą kondycję. Na zajęcia możesz zabrać dziecko i ćwiczyć razem z nim. Z uwagi na zajęcia z udziałem dzieci, prosimy o zabranie kocyka, piszczącej lub szeleszczącej zabawki oraz inne akcesoria niezbędne dla dzieci.
Na zajęciach wykorzystujemy akcesoria t.j.: maty, piłki, ciężarki do rąk, wałki do rollowania, etc.

 

JOGA
Jest systemem ćwiczeń, pozycji zwanych asanami. Joga oznacza „połączenie” z oddechem i pełną kontrolę umysłu nad utrzymaniem ciała w nieruchomych pozycjach, dzięki którym uzyskujemy zmniejszenie napięcia mięśni, wzmocnienie i regenerację narządów wewnętrznych oraz zwiększenie elastyczności stawów i więzadeł. Regularna praktyka jogi niweluje bolesne przykurcze i poprawia mobilność ciała.
Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie ciała i nadanie mu gibkości. Wykonuje się je powoli i płynnie, unikając gwałtownych ruchów, które powodują wytwarzanie kwasu mlekowego i zmęczenie. Asany jogi mogą praktykować i młodsi i starsi. W zasadzie nie ma osoby, dla której byłyby zupełnie niewskazane, lecz jeśli ktoś cierpi na jakieś schorzenie lub ma wątpliwości, należy skonsultować to z lekarzem.
Zajęcia dla wszystkich.

 

BODY BALL
Świetny trening ogólnorozwojowy z wykorzystaniem piłek gimnastycznych. Dzięki wykorzystaniu niestabilnego podłoża, pozwala aktywować mięśnie głębokie, poprawia równowagę oraz przynosi ulgę kręgosłupowi. Trening wzmacnia, ale też poprawia elastyczność, a przy okazji dostarcza sporo pozytywnej energii.

 

BRZUCH I POŚLADKI
Trening nastawiony na wzmacnianie i modelowanie tych kłopotliwych dla wielu kobiet obszarów. Dodatkowo, przez wprowadzenie drobnych elementów cardio – przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli zależy Wam na zgubieniu boczków i jędrnych pośladkach – ten trening jest właśnie dla Was.

 

TRENING OBWODOWY
Charakteryzuje się połączeniem ćwiczeń siłowych i cardio. Angażuje wszystkie partie mięśniowe, a trudność ćwiczeń dobierana jest odpowiednio do zaawansowania osób ćwiczących. Celem treningu jest poprawa wytrzymałości, zwiększenie siły oraz redukcja tkanki tłuszczowej. W trakcie zajęć wykorzystywane są: hantle, sztangi, kettlebell, piłki lekarskie.
Zajęcia dla wszystkich.

 

TABATA & STRETCHING
Zajęcia wytrzymałościowe o wysokiej intensywności.
Rozpoczynają się prostą rozgrzewką. W części głównej wykonuje się bardzo intensywne ćwiczenia wielostawowe, zawsze w schemacie 20 sekund pracy, 10 sekund przerwy.
Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.
Maksymalny wysiłek a także formuła bardzo intensywnego interwału pomaga spalić dużą ilość kalorii, a także znacząco poprawia kondycję.
Zajęcia kończą się nieco dłuższym niż na innych zajęciach wyciszającym stretchingiem (10-15 min.)
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

STRONG NATION™
Mocny trening siłowy i cardio. Ruchy dopasowane do muzyki, elementy sztuk walki, trening z obciążeniem swojego ciała, 3 poziomy trudności do wyboru zawsze podczas całych zajęć.

ZUMBA
Zajęcia choreograficzne o zmiennej intensywności. Unikalne połączenie fitnessu i tańca, zainspirowane rytmami latynoskimi. Energetyczne zajęcia dla wszystkich lubiących tańczyć, chcących w pozytywny sposób poprawić swoją koordynację ruchową i kondycję. Dobry nastrój gwarantowany!
Zajęcia dla wszystkich.


ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia prozdrowotne, niwelujące i zapobiegające bólom kręgosłupa i podnoszące świadomość ciała. Wykonywane ćwiczenia w bezpieczny i spokojny sposób wzmacniają mięśnie głębokie i zewnętrzne, rozciągają najmocniej spięte grupy, uczą poprawnie oddychać. Dzięki temu łatwiej zachować poprawną postawę ciała w życiu codziennym i unikać urazów. Podczas zajęć nie są wykorzystywane dodatkowe obciążenia ale używane są np. rollery i mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.


STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające wykonywane w spokojnym tempie, pozytywnie wpływające zarówno na ciało jak i umysł. Wyrównują napięcie mięśniowe, zwiększają zakres ruchomości w stawach, podnoszą świadomość i sprawność ciała, relaksują. Niwelują bóle mięśni i przyspieszają regenerację. Stanowią idealne uzupełnienie innych form ruchu, są również wskazane dla osób wykonujących treningi na siłowni. Podczas zajęć wykorzystuje się rolery do masażu mięśni, co sprawia, że ćwiczenia rozciągające są skuteczniejsze.
Zajęcia dla wszystkich.


POWER TRAINING

Zajęcia ogólnorozwojowe o wysokiej intensywności.
Trening planowany jest w formie interwału, obwodu, stacji lub zestawu ćwiczeń wykonywanych w danym czasie.
Angażuje wszystkie partie mięśniowe, opiera się o podstawowe ćwiczenia wielostawowe, których trudność modyfikowana jest w zależności od  możliwości uczestników. Poprawia wytrzymałość, sprawność i siłę, skutecznie redukuje tkankę tłuszczową.
Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.  W tracie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, piłki lekarskie itp.
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.


PILATES
Zajęcia prozdrowotne o niskiej intensywności, ukierunkowane na równowagę mięśniową, poprawny oddech, wzmocnienie mięśni stabilizujących. Największy nacisk kładzie się na aktywację tzw. centrum, czyli mięśni, które zabezpieczają ciało przed urazami. Dzięki odpowiedniej kombinacji ćwiczeń ciało staje się silniejsze i stabilniejsze, a technika ruchu bardziej świadoma. Idealna forma zajęć dla osób prowadzących siedzący tryb życia, jak również dla osób lubiących intensywniejsze formy ruchu, jako uzupełnienie treningu. Wykorzystuje się takie sprzęty jak rolery, obręcze, fit ball, mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.

AKTYWNY SENIOR
Zajęcia usprawniające, wzmacniające, poprawiające równowagę i koordynację o niskiej intensywności.
Tempo i rodzaj ćwiczeń są dostosowane do możliwości seniorów.
Dzięki wykonywaniu bezpiecznych kombinacji uczestnicy zyskują lepsze zdrowie i samopoczucie i wzmacniają mięśnie.