RODZAJ ZAJĘĆ

TBC (total body conditioning)
Uniwersalne zajęcia wzmacniające o średniej intensywności na wszystkie główne partie mięśniowe. Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem. Efektem jest wzmocnione, ustabilizowane i bardziej sprawne ciało, a także poprawa wydolności i koordynacji ruchowej. W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, step, talerze, gumy. Ćwiczenia wykonywane są do muzyki ale bez skomplikowanej choreografii.
Zajęcia dla wszystkich.


ABT (abdominal, buttocks, thights)
Zajęcia wzmacniające o średniej intensywności, ukierunkowane na dolne partie mięśniowe (brzuch, uda, pośladki). Rozpoczynają się prostą rozgrzewką i kończą stretchingiem.
Efektem zajęć są silniejsze, elastyczniejsze i delikatnie wyrzeźbione mięśnie.
W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, minibandy.
Zajęcia dla wszystkich.


INTERWAŁ
Zajęcia ogólnorozwojowe o wysokiej intensywności. Rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej ćwiczenia wzmacniające przeplatane są z ćwiczeniami wydolnościowymi, kończą się stretchingiem.
Dzięki formule interwału i zaangażowaniu mięśni całego ciała skutecznie wpływają na utratę tkanki tłuszczowej.
W trakcie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, piłki lekarskie itp.
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.


LATINO
Połączenie ćwiczeń aerobowych i kroków tanecznych wykonywanych w rytmie latynoskiej muzyki. Poprawia kondycję, dotlenia organizm, zapobiega schorzeniom układu krążenia i obniża poziom stresu. Charakter zajęć oraz zawarte w nich elementy sprawiają, że można tańczyć, ćwiczyć, spalać setki kalorii i jednocześnie czerpać z tego mnóstwo radości.
Zajęcia dla każdego, niezależnie od poziomu zaawansowania oraz kondycji.


TABATA & STRETCHING

Zajęcia wytrzymałościowe o wysokiej intensywności.
Rozpoczynają się prostą rozgrzewką. W części głównej wykonuje się bardzo intensywne ćwiczenia wielostawowe, zawsze w schemacie 20 sekund pracy, 10 sekund przerwy.
Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.
Maksymalny wysiłek a także formuła bardzo intensywnego interwału pomaga spalić dużą ilość kalorii, a także znacząco poprawia kondycję.
Zajęcia kończą się nieco dłuższym niż na innych zajęciach wyciszającym stretchingiem (10-15 min.)
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.

STRONG NATION™
Mocny trening siłowy i cardio. Ruchy dopasowane do muzyki, elementy sztuk walki, trening z obciążeniem swojego ciała, 3 poziomy trudności do wyboru zawsze podczas całych zajęć.

ZUMBA
Zajęcia choreograficzne o zmiennej intensywności. Unikalne połączenie fitnessu i tańca, zainspirowane rytmami latynoskimi. Energetyczne zajęcia dla wszystkich lubiących tańczyć, chcących w pozytywny sposób poprawić swoją koordynację ruchową i kondycję. Dobry nastrój gwarantowany!
Zajęcia dla wszystkich.


ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia prozdrowotne, niwelujące i zapobiegające bólom kręgosłupa i podnoszące świadomość ciała. Wykonywane ćwiczenia w bezpieczny i spokojny sposób wzmacniają mięśnie głębokie i zewnętrzne, rozciągają najmocniej spięte grupy, uczą poprawnie oddychać. Dzięki temu łatwiej zachować poprawną postawę ciała w życiu codziennym i unikać urazów. Podczas zajęć nie są wykorzystywane dodatkowe obciążenia ale używane są np. rollery i mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.


STRETCHING
Ćwiczenia rozciągające wykonywane w spokojnym tempie, pozytywnie wpływające zarówno na ciało jak i umysł. Wyrównują napięcie mięśniowe, zwiększają zakres ruchomości w stawach, podnoszą świadomość i sprawność ciała, relaksują. Niwelują bóle mięśni i przyspieszają regenerację. Stanowią idealne uzupełnienie innych form ruchu, są również wskazane dla osób wykonujących treningi na siłowni. Podczas zajęć wykorzystuje się rolery do masażu mięśni, co sprawia, że ćwiczenia rozciągające są skuteczniejsze.
Zajęcia dla wszystkich.


POWER TRAINING

Zajęcia ogólnorozwojowe o wysokiej intensywności.
Trening planowany jest w formie interwału, obwodu, stacji lub zestawu ćwiczeń wykonywanych w danym czasie.
Angażuje wszystkie partie mięśniowe, opiera się o podstawowe ćwiczenia wielostawowe, których trudność modyfikowana jest w zależności od  możliwości uczestników. Poprawia wytrzymałość, sprawność i siłę, skutecznie redukuje tkankę tłuszczową.
Muzyka stanowi tło dla ćwiczeń, a każdy uczestnik wykonuj ćwiczenia we własnym tempie.  W tracie zajęć wykorzystywane są takie sprzęty jak hantle, stepy, piłki lekarskie itp.
Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych.


PILATES
Zajęcia prozdrowotne o niskiej intensywności, ukierunkowane na równowagę mięśniową, poprawny oddech, wzmocnienie mięśni stabilizujących. Największy nacisk kładzie się na aktywację tzw. centrum, czyli mięśni, które zabezpieczają ciało przed urazami. Dzięki odpowiedniej kombinacji ćwiczeń ciało staje się silniejsze i stabilniejsze, a technika ruchu bardziej świadoma. Idealna forma zajęć dla osób prowadzących siedzący tryb życia, jak również dla osób lubiących intensywniejsze formy ruchu, jako uzupełnienie treningu. Wykorzystuje się takie sprzęty jak rolery, obręcze, fit ball, mini ball.
Zajęcia dla wszystkich.

AKTYWNY SENIOR
Zajęcia usprawniające, wzmacniające, poprawiające równowagę i koordynację o niskiej intensywności.
Tempo i rodzaj ćwiczeń są dostosowane do możliwości seniorów.
Dzięki wykonywaniu bezpiecznych kombinacji uczestnicy zyskują lepsze zdrowie i samopoczucie i wzmacniają mięśnie.