ĆWICZENIA SENIOR

Ćwiczenia skierowane do seniorów, mające na celu: poprawę zakresu ruchu w stawach, mobilizację i rozluźnienie najbardziej spiętych części ciała, podniesienie wytrzymałości siłowej, pracę nad zdrowymi nawykami ruchowymi, praktykę poprawnego oddechu i poznanie jego wpływu na ciało, praktykę właściwego ustawienia ciała podczas wykonywania czynności dnia codziennego, relaks i poprawę nastroju.

BODY SHAPE

Forma ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężarków, obciążników, taśm, stepów itd. Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe, powodując ich wzmocnienie i poprawiając wytrzymałość. Ćwiczenia te mają również na celu przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

FUNCIONAL FLOOR

Trening o wysokiej intensywności. Pozwala zwiększyć wytrzymałość siłową, wydolność oddechową oraz kształtuje zdolność utrzymywania ciągłości rytmu treningowego. Dzięki temu, możemy trenować dłużej na wysokiej intensywności i uzyskiwać lepsze efekty treningowe.

CELLU STOP INTERWAŁ

Zajęcia, podczas których ćwiczenia przeplatamy biegiem, podskokami, wskokami na step. Bazujemy na pracy interwałowej – zmiennym tętnie. Trening pomaga spalić ogromne ilości kalorii i faworyzuje spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak uda, czy brzuch. Trening dostosowany do możliwości grup ćwiczących – ilość spalonych kalorii podczas jednych zajęć sięga nawet 700 kcal.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia stabilizacyjne, równoważne, rozciągające i wzmacniające dla kobiet i mężczyzn, bez choreografii i narzucającej tempo muzyki. Mają na celu: zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, zmniejszenie przykurczów mięśniowych i uelastycznienie tkanek, wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu, poprawienie wzorców ruchowych i przybliżenie zasad ergonomii pracy, wysiłku oraz czynności dnia codziennego.

 

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia zawierające zestaw ćwiczeń kształtujących i wzmacniających mięśnie brzucha. Płaski Brzuch jest treningiem zarówno wzmacniającym jak i opartym na wysiłku aerobowym w jednym. Ćwiczenia wykonywane na zajęciach przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśni. Są to zajęcia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych w treningu mięśni brzucha. Rekomendowane dla każdego, kto chce pochwalić się płaskim i jędrnym brzuchem.

TBC POWER

Kompleksowy zestaw ćwiczeń z przyborami (step, ciężarki, piłki, sztangi, expandery), obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała – na tych zajęciach wszystko zdarzyć się może – nigdy nie wiesz na czym będziesz ćwiczyć.

 

PUMP

Zajęcia z wykorzystaniem sztang. Intensywny trening z dużą ilością powtórzeń. Zaletą ćwiczeń ze sztangą jest wzrost wytrzymałości i siły mięśni, utrata tkanki tłuszczowej. Rzeźbimy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia proste, nie wymagają koordynacji ruchowej.

 

Zumba®Fitness

Zainspirowane rytmami latynoskimi połączenie tańca i fitness. Unikalny balans treningu kondycyjnego i kształtującego sylwetkę. Zumba jest łatwa dla wszystkich. Szybkie efekty zapewnia połączenie kardio z komponentami treningu siłowego i kształtującego sylwetkę. Świetna dla duszy, umysłu i ciała. Zabawa dla każdego.

Zumba®Gold

Zumba skierowana dla osób z różnymi dolegliwościami wynikającymi z wielu przyczyn – wieku, stanu zdrowia, otyłości, wstydliwości, braku koordynacji.

 

TBC (Total Body Conditioning)

Praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe z użyciem ciężarków. Trening poprawiający kondycję organizmu oraz napięcie i wytrzymałość mięśni.

STRONG NATION™

Mocny trening siłowy i cardio. Ruchy dopasowane do muzyki, elementy sztuk walki, trening z obciążeniem swojego ciała, 3 poziomy trudności do wyboru zawsze podczas całych zajęć.

KRĘGOSŁUP – MOBILITY

Zajęcia prozdrowotne mające na celu poprawę  sprawności układu ruchu ze szczególnym uwzględnieniem kręgosłupa. Wykorzystują ruchy w różnych płaszczyznach i kierunkach, wykonywane w indywidualnym tempie z muzyką wyłącznie jako tło lekcji. Główną część zajęć stanowią ćwiczenia mobilizacyjne – uruchamiające obszary ciała, które często długo pozostają w bezruchu i są zaniedbane podczas spędzanego w dużej mierze w pozycjach statycznych dnia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – STABILIZACJA z elementami Pilates

Zajęcia zaczynające się od rozruszania wszystkich segmentów ciała. W części głównej skupiają się na ćwiczeniach stabilizacyjnych z elementami równoważnymi przeplatanymi rozluźnianiem i relaksem. Lekcja zwiększa świadomość ciała, pomaga przywrócić równowagę napięć mięśniowych; jej istotnym elementem są również ćwiczenia oddechowe.

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające, które mogą stanowić rozgrzewkę, jak i pełen zestaw ćwiczeń. Jest to forma treningu, która umożliwia utrzymanie elastyczności mięśni i stawów oraz poprawę kondycji fizycznej. Trening stretchingowy jest rekomendowany osobom, które skarżą się na dolegliwości bólowe stawów i mięśni.

ABS+STRETCHING

Rozciąganie całego ciała, relaks, rollowanie. Pozbywamy się napięć, przykurczy, bólu w różnych częściach ciała wynikających z braku mobilizacji, a dodatkowo robimy ćwiczenia na wzmacnianie mięśni brzucha.

TRENING MIĘŚNI DNA MIEDNICY

Ćwiczenia kształtujące siłę i sprawność oraz sprężystą i ładną sylwetkę ciała. Poprzez celowe zastosowanie mięśni dna miednicy i optymalne wyprostowanie postawy ciała zmienia się postawa również na co dzień. Konsekwentne naprężenie kręgosłupa pozwala na odzyskanie tej lekkości, którą jak Ci się wydaje, tracisz z upływem lat i przemijaniem młodości.

 

BODY BALL

Trening o średniej intensywności zarówno dla początkujących jak i średnio zaawansowanych. Ćwiczenia na piłce ujędrniają uda i brzuch, wzmacniają mięśnie grzbietu. Dzięki treningowi na piłce poprawisz ogólną kondycję organizmu oraz koordynację ruchową.

MINIBAND WORKOUT 

Trening angażujący nie tylko nogi i pośladki, ale również cały korpus mięśniowy przy wykorzystaniu taśm mini band. Trening nastawiony na wymodelowanie sylwetki, poprawienie kondycji oraz koordynacji ruchowej.

MAMA WRACA DO FORMY

Zajęcia pomagają przywrócić prawidłowe wzorce ruchowe po ciąży oraz odbudować siłę i sprawność w bezpieczny sposób. Dedykowane Mamom od zakończenia połogu do ok. roku po porodzie. Zachęcamy Mamy do uczestnictwa w zajęciach w towarzystwie maluchów.

https://pl-pl.facebook.com/mamycialo/