DODATKOWE ZAJĘCIA ZUMBA FITNESS

PONIEDZIAŁEK godz. 9:30

prowadzi: OKTAWIAN ZAGÓRSKI

zumba2017

mama17

 

crosstrening

FITNESS

Rodzaje zajęć:

 

Aktywny Senior

 

– ćwiczenia skierowane dla seniorów, mające na celu: poprawę zakresu ruchu w stawach,mobilizację
i rozluźnienie najbardziej spiętych części ciała, podniesienie wytrzymałości siłowej, pracę nad zdrowymi nawykami ruchowymi,
praktykę poprawnego oddechu i poznanie jego wpływu na ciało, praktykę właściwego ustawienia ciała podczas wykonywania
czynności dnia codziennego, relaks i poprawę nastroju.

 

Body Shape

 

– forma ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężarków, obciążników, taśm, stepów itd. Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe, powodując ich wzmocnienie i poprawiając wytrzymałość. Ćwiczenia te mają również na celu przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

 

Body Perfect

 

– zajęcia łączą ze sobą ćwiczenia wzmacniające, ujędrniające, oraz wysmuklające. Body Perfect to zajęcia fitness stanowiące doskonałą alternatywę dla siłowni. Przy odpowiednio dobranej muzyce ćwiczenia ze SZTANGĄ stają się przyjemnością, jednocześnie kształtują nasze ciało, dając niesamowite efekty.

 

TABATA  

 

-trening interwałowy, metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu napędza metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wykonywane ćwiczenia w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to krótki trening składający się z ośmiu serii ćwiczeń wykonywanych w formie 20 sekundowej pracy i 10 sekundowego odpoczynku.

 

Djembel®

 


Djembel® jest tańcem opartym na dźwiękach, gestach i ruchach zaczerpniętych z tradycyjnych tańców afrykańskich. Charakterystyczne ruchy taneczne angażują pracę całego ciała, co sprawia, że Djembel® jest nie tylko świetną zabawą, ale także niezwykle efektywnym treningiem cardio. Przyjdź i sprawdź, czym są Azonto, Kuduro, Soukous, Dancehall, Rumba a także wiele innych. Daj się ponieść emocjom!

 

ABT (brzuch, uda, pośladki)

 

– ćwiczenia pozwalające wyrzeźbić dolne partie ciała, poprawią kształt i elastyczność Twoich mięśni oraz spalą tkankę tłuszczową.
Zajęcia o średniej intensywności polegające na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń, które pozwolą na uzyskanie płaskiego brzucha, jędrnych pośladków, smukłych ud oraz pozbycie się celulitu.

 

CELLU STOP INTERWAŁ

 

– zajęcia podczas których ćwiczenia przeplatamy biegiem, podskokami, wskokami na step. Bazujemy na pracy interwałowej – zmiennym tętnie. Trening pomaga spalić ogromne ilości kalorii i faworyzuje spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscacj jak uda i brzuch. Trening dostosowany do możliwości grup ćwiczących – spalone kalorie nawet do 700 kcl podczas jednych zajęć

 

POWER PUMP

 

– zajęcia z wykorzystaniem sztang. Intensywny trening z dużą ilością powtórzeń. Zaletą ćwiczeń ze sztangą jest wzrost wytrzymałości i siły mięśni, utrata tkanki tłuszczowej. Rzeźbimy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia proste w swojej formie, nie wymagają koordynacji ruchowej.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

 

– zajęcia „ZDROWY KRĘGOSŁUP” to ćwiczenia stabilizacyjne, równoważne, rozciągające i wzmacniające dla dla kobiet i mężczyzn, bez choreografii i narzucającej tempo muzyki.
Mają na celu:
-zwiększenie zakresu ruchomości w stawach,
-zmniejszenie przykurczów mięśniowych i uelastycznienie tkanek,
-wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu,
-poprawienie wzorców ruchowych i przybliżenie zasad ergonomii pracy, wysiłku i czynności dnia codziennego.

 

PUPOMANIA

 

– zajęcia składają się z zestawu ćwiczeń ujędrniających mięśnie pośladków , oraz uelastycznienia skóry . Przeznaczone dla wszystkich , którzy chcą mieć jędrną i zgrabną pupę.

 

TBC POWER

 

-kompleksowy zestaw ćwiczeń z przyborami (step, ciężarki,piłki,sztangi, expandery), obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała- na tych zajęciach wszystko zdarzyć się może – nigdy nie wiesz na czym będziesz ćwiczyć 🙂

TBC PUMP

 

-trening aerobowo-obwodowy kształcujący wszystkie partie mięśniowe ciała, jednocześnie podnoszący wydolność i wytrzymałość mięśniową

 

ABT PŁASKI BRZUCH

 

– trening wzmacniający i ujędrniający brzuch, grzbiet, nogi i pośladki. Ćwiczenia polecane w walce z cellulitisem oraz dla pań po porodzie. Doskonałe dla osób początkujących. W drugiej części zajęć skupiamy się na brzuchu.

 

Zumba®Toning

– Ten innowacyjny program fitness łączy rzeźbienie sylwetki ze specyficznymi ruchami używanymi w zumbie tak, by spalać kalorie i jednocześnie kształtować mięśnie. Podczas treningu używane są specjalne, lekkie ciężarki – spełniające również rolę instrumentu brzmiącego podobnie do maracas, by podkreślić rytm, uwydatnić pracę mięśni, a także wzmocnić określone partie ciała takie jak ramiona, mięśnie brzucha, uda. Program ten przeznaczony jest dla osób, które chcą rzeźbić swoją sylwetkę świetnie się przy tym bawiąc w rytmach latynoskich i nie tylko!

 

PUMP

 

– zajęcia złożone z ćwiczeń wykonywanych za pomocą lekkich sztang o regulowanym ciężarze, przy specjalnie dobranej muzyce. Dedykowane dla osób w każdym wieku, polecane w profilaktyce osteoporozy. W efekcie prowadzą do wzmocnienia i ujędrnienia mięśni (poprawa siły i wytrzymałości bez zwiększenia obwodów), odtłuszczenia ciała, podniesienia tempa przemiany materii oraz zmniejszenia cellulitisu.

 

Zumba®Fitness

 

– Zainspirowane rytmami latynowskimi połączenie tańca i fitness. Unikalny balans treningu kondycyjnego i kształtującego sylwetkę. ZUMBA jest łatwa dla wszystkich, szybkie efekty zapewnia połączenie kardio z komponentami treningu siłowego i kształtującego sylwetkę. Uzależnia, świetna dla umysłu duszy i ciała. To świetna zabawa. www.zumba.com

 

TBC (Total Body Conditioning)

 

– praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe z użyciem ciężarków, stopnia. Trening poprawiający kondycje organizmu oraz napięcie i wytrzymałość mięśni.

 

ABS

 

– wzmacniamy i ujędrniamy brzuch, grzbiet, nogi i pośladki. Ćwiczenia polecane w walce z cellulitisem oraz dla pań po porodzie. Doskonałe dla osób początkujących.

 

PILATES

 

– ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Pomagają zniwelować bóle kręgosłupa i stawów oraz uczą nawyków poprawnego oddychania. Technika ta jest odpowiednia dla każdego niezależnie od wieku i kondycji fizycznej. Smukła sylwetka, płaski brzuch, dobre samopoczucie, lepsza świadomość własnego ciała . to wszystko da Ci Pilates.

 

BODY BALL

 

– trening o średniej intensywności zarówno dla początkujących jak i średniozaawansowanych. Ćwiczenia na piłce ujędrniają uda i brzuch, wzmacniają mięśnie grzbietu. Dzięki treningowi na piłce poprawisz ogólną kondycję organizmu oraz koordynację ruchową.