ĆWICZENIA SENIOR

Ćwiczenia skierowane do seniorów, mające na celu: poprawę zakresu ruchu w stawach, mobilizację i rozluźnienie najbardziej spiętych części ciała, podniesienie wytrzymałości siłowej, pracę nad zdrowymi nawykami ruchowymi, praktykę poprawnego oddechu i poznanie jego wpływu na ciało, praktykę właściwego ustawienia ciała podczas wykonywania czynności dnia codziennego, relaks i poprawę nastroju.

 

BODY SHAPE

Forma ćwiczeń siłowych z wykorzystaniem ciężarków, obciążników, taśm, stepów itd. Podczas ćwiczeń angażowane są wszystkie grupy mięśniowe, powodując ich wzmocnienie i poprawiając wytrzymałość. Ćwiczenia te mają również na celu przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

 

TABATA  

Trening interwałowy, metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała, dzięki czemu napędza metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wykonywane ćwiczenia w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Tabata to krótki trening składający się z ośmiu serii ćwiczeń wykonywanych w formie 20 sekundowej pracy i 10 sekundowego odpoczynku.

 

CELLU STOP INTERWAŁ

Zajęcia, podczas których ćwiczenia przeplatamy biegiem, podskokami, wskokami na step. Bazujemy na pracy interwałowej – zmiennym tętnie. Trening pomaga spalić ogromne ilości kalorii i faworyzuje spalanie tkanki tłuszczowej w szczególnie opornych miejscach jak uda, czy brzuch. Trening dostosowany do możliwości grup ćwiczących – ilość spalonych kalorii podczas jednych zajęć sięga nawet 700 kcal.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ćwiczenia stabilizacyjne, równoważne, rozciągające i wzmacniające dla kobiet i mężczyzn, bez choreografii i narzucającej tempo muzyki. Mają na celu: zwiększenie zakresu ruchomości w stawach, zmniejszenie przykurczów mięśniowych i uelastycznienie tkanek, wzmocnienie mięśni brzucha i grzbietu, poprawienie wzorców ruchowych i przybliżenie zasad ergonomii pracy, wysiłku oraz czynności dnia codziennego.

 

PUPOMANIA

Zajęcia składają się przede wszystkim z zestawu ćwiczeń ujędrniających mięśnie pośladków.

 

TBC POWER

Kompleksowy zestaw ćwiczeń z przyborami (step, ciężarki, piłki, sztangi, expandery), obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała – na tych zajęciach wszystko zdarzyć się może – nigdy nie wiesz na czym będziesz ćwiczyć.

 

PUMP

Zajęcia z wykorzystaniem sztang. Intensywny trening z dużą ilością powtórzeń. Zaletą ćwiczeń ze sztangą jest wzrost wytrzymałości i siły mięśni, utrata tkanki tłuszczowej. Rzeźbimy wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia proste, nie wymagają koordynacji ruchowej.

 

Zumba®Fitness

Zainspirowane rytmami latynoskimi połączenie tańca i fitness. Unikalny balans treningu kondycyjnego i kształtującego sylwetkę. Zumba jest łatwa dla wszystkich. Szybkie efekty zapewnia połączenie kardio z komponentami treningu siłowego i kształtującego sylwetkę. Świetna dla duszy, umysłu i ciała. Zabawa dla każdego.

 

TBC (Total Body Conditioning)

Praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe z użyciem ciężarków. Trening poprawiający kondycję organizmu oraz napięcie i wytrzymałość mięśni.

 

ABS POWER

Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Charakteryzują się dużą intensywnością – przez ok. 40 minut np. bieg, podskoki itp. Pozostała część to równie intensywne ćwiczenia wzmacniające, głównie dolne partie mięśniowe. 

 

PILATES

Ćwiczenia przyjazne osobom z niektórymi problemami zdrowotnymi. Pilates jest między innymi zalecany tym, którzy cierpią na różne zwyrodnienia i wady kręgosłupa. Pozwala wzmocnić mięśnie pleców, a tym samym odciążyć kręgosłup. Ćwiczenia angażują też rzadko przez nas używane mięśnie głębokie, które stanowią rusztowanie dla całej sylwetki i pomagają zachować prawidłową postawę ciała. Większość osób deklaruje, że dzięki Pilates dolegliwości bólowe w obrębie kręgosłupa znacząco się zmniejszyły lub zostały całkowicie wyeliminowane.

 

CROSS TRENING

Unikatowy i bardzo skuteczny trening funkcjonalny, który pozwala na osiągnięcie doskonałej kondycji i formy ciała. To także stawianie sobie wyzwań, pokonywanie barier oraz walka z czasem i samym sobą. Cross trening jest treningiem wytrzymałościowo-siłowym, połączeniem zróżnicowanych i intensywnych ćwiczeń, które mają na celu podniesienie wydolności organizmu.

 

STRETCHING

Ćwiczenia rozciągające, które mogą stanowić rozgrzewkę, jak i pełen zestaw ćwiczeń. Jest to forma treningu, która umożliwia utrzymanie elastyczności mięśni i stawów oraz poprawę kondycji fizycznej. Trening stretchingowy jest rekomendowany osobom, które skarżą się na dolegliwości bólowe stawów i mięśni.

 

CANTIENICA®

Cantienica® Program Power kształtuje siłę i sprawność oraz sprężystą i ładną sylwetkę ciała. Poprzez celowe zastosowanie mięśni dna miednicy i optymalne wyprostowanie postawy ciała zmienia się postawa również na co dzień. Konsekwentne naprężenie kręgosłupa pozwala na odzyskanie tej lekkości, którą jak Ci się wydaje tracisz z upływem lat i przemijaniem młodości.

 

BODY BALL

Trening o średniej intensywności zarówno dla początkujących jak i średnio zaawansowanych. Ćwiczenia na piłce ujędrniają uda i brzuch, wzmacniają mięśnie grzbietu. Dzięki treningowi na piłce poprawisz ogólną kondycję organizmu oraz koordynację ruchową.

 

MOBILITY/ROLOWANIE

Holistyczny trening całego ciała (wzmacnianie, uelastycznianie, stabilizacja). Trening obejmuje wszystkie mięśnie od małych jednostawowych do dużych wielostawowych. Podczas treningu używamy technik zwiększających elastyczność ciała wykorzystując roller. Płynne przejścia między ćwiczeniami sprawiają, że trening ma charakter ciągły i nie jest nudny. Daje dużo energii oraz poczucie zupełnie innej, bardziej smukłej sylwetki. Stosując automasaż uwolnisz się od ciężaru, który „dźwigasz na barkach”.

 

MAMA WRACA DO FORMY!!

Zajęcia pomagają przywrócić prawidłowe wzorce ruchowe po ciąży oraz odbudować siłę i sprawność w bezpieczny sposób. Dedykowane Mamom od zakończenia połogu do ok. roku po porodzie. Zachęcamy Mamy do uczestnictwa w zajęciach w towarzystwie maluchów.

https://pl-pl.facebook.com/mamycialo/